الف) اهم وظایف و مسئولیتهای مدیر یت اداری وتدارکات
1.بررسی درخواست کالای واحدهای مختلف و برنامه ریزی به منظور تامین آنها
2.نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد مزایده ، فرآیند برگزاری مزایده و تحویل کالا به برنده مزایده
3.نظارت بر تهیه و تنظیم اسناد مناقصه و فرآیند برگزاری مناقصه
4.نظارت بر عملیات دبیرخانه ای مزایدات و مناقصات
5.نظارت بر فرآیند خرید کالا و پیگیری و کنترل پیشرفت قراردادهای خرید
6.نظارت بر ثبت و کد گذاری اموال ، تحویل اموال به کارکنان و جابجایی اموال
7.نظارت بر تطبیق سالیانه اموال مابین حسابداری مالی و جمعداری اموال و شناسایی و رفع مغایرت ها
8.نظارت بر کد گذاری و چیدمان کالاها در انبار و فرآیند ورود و خروج کالا به انبار
9. نظارت بر فرآیند انبار گردانی
10.بررسی و ارزیابی توانمندی ها و سوابق عملکرد تامین کنندگان کالای شرکت کننده در مناقصات
11.مدیریت و نظارت مستمر بر انبارها و اموال سازمانی
12. نظارت و مدیریت بر واحد دبیرخانه سازمان
ب) شرایط احراز پست مدیر یت اداری تدارکات
1. برخورداری از صلاحیتهای عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذیربط
2. کارمند رسمی یا پیمانی دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ، اعضای هیئت علمی رشتههای علوم انسانی دانشگاههای دولتی
3. دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در یکی از رشتههای تحصیلی علوم انسانی
4. حداکثر سن 55 سال
5. دارا بودن حداقل 10 سال سابقه خدمت مرتبط با شغل پیشنهادی و حداقل 3 سال سابقه در سطح سرپرستی ( رئیس گروه یا اداره ) یا بالاتر
کارکنان شاغل در وزارت نیرو و سازمانها و شرکتهای تابعه(دولتی) که دارای شرایط احراز این سمت باشند در اولویت قرار دارند.
ج) شایستگیهای عمومی و اختصاصی مورد انتظار
1. مهارت فنی (دانش و معلومات حرفهای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیتهای حرفهای، آگاهی محیطی و سازمانی
2. مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیمگیری
3. مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکتجویی و تیمسازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات
4. مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامهریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت
5. اصول اخلاقی: اخلاق حرفهای، مسئولیتپذیری و روحیه خدمت
6. شخصیت سازمانی: تحولگرایی حرفهای و پیشرفت گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود، انعطافپذیری
7. مهارتهای ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود مؤثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکههای ارتباطی
8. مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری مداری
د ) مدارک مورد نیاز
1. نامه روکش فرم درخواست شامل متنی با حداکثر 1000 کلمه که توضیح دهد ویژگیها و توانمندیهای متقاضی چگونه با نیازمندیهای پست مدیریت اداری و تدارکات متناسب است.
2. تکمیل فرم درخواست به انضمام عکس 4*3 کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و مدارک تحصیلی و آموزشی و پژوهشی مرتبط
3. رزومه مدیریتی موثر (حداکثر دو صفحه)
* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیلشده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.
توجه:
1. ارسال مدارک صرفاً از طریق پست سفارشی به شرط رعایت مدت در نظر گرفته شده یا تحویل به صورت حضوری امکانپذیر است.
2. ارزیابی شایستگیهای (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کمیته بررسی صلاحیتها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت.
3. حقوق و مزایا براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و ابلاغیههای وزارت نیرو و درجه شرکت تعیین و برقرار میگردد.
4. ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای سازمان آب و برق خوزستان ایجاد نخواهد کرد.
5. سازمان می تواند بنابر صلاحدید در هریک از مراحل ، فرآیند فراخوان را متوقف کند .
تبصره : ذکر شماره فراخوان بر روی مدارک لازم وضمناً مدارک تحویل شده توسط متقاضی برگشت داده نمی شود .
6. .پذیرفته شده نهایی موظف است ظرف مدت 20روز از تاریخ اعلام نتیجه نسبت به اخذ موافقت دستگاه محل خدمت خود جهت انتقال به سازمان آب و برق خوزستان اقدام نماید در غیر این صورت مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود.
7. داوطلبان باید حداکثر تا 14 روز پس از فراخوان نسبت به تکمیل و ارسال فرم درخواست و مدارک به آدرس ذیل اقدام و رسید دریافت نمایند
1. سازمان آب و برق خوزستان -طبقه پنجم -دفتر دستیار ویژه مدیر عامل -اتاق 515
تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات:33737129 -061